søndag 28. september 2014

Et rom med utsikt

Det var tittel på en bok jeg leste en gang. Den hadde absolutt ingen ting med hunder å gjøre, men det var en scene med fioler og  en med en fyrkjele. Og da nærmer vi oss. Her deler jeg utsikten fra badet en ettermiddag for ikke så veldig lenge siden...

Heldigvis har ikke alle dratt enda. Lille Luna er fortsatt her, men hun reiser til onsdag. I dag savnet Topsy sånn det å ligge i haug at hun vaglet seg opp på hodet til Vår. Det virker som om de to småtassene har det fint sammen, de lekte med ball ute i dag og stakk av og gjemte tauleken som mammaen til Shannon"Frøya" hadde med.
Jeg må bare legge ved disse bildene, fra den gang da, da alle var her ,og det fortsatt var en haug å ligge i, leke med og slåss med.


Jeg håper det har vært godt å være valp her på Amberslåtta. Det ser ganske fornøyelig ut.

Det kan hende bloggen går litt i hvilemodus igjen, vi får se. Jeg har visst blitt å finne på FB også nå. Lykke til, alle småtasser fra Amberslåtta. Lykke til alle nybakte valpeforeldre! Vi er i andre enden av tastene om det skulle være noe. Det er alltid veldig hyggelig og fint å høre fra dere. Dersom det er flere som har valp fra oss som vil inn på FB-gruppen til Amberslåtta, så si fra på mail eller FB.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar